Skip to content

Nesbíráme jen známky …

  • Vítejte
  • Databáze (1898 – 2025)
  • Přehledy razítek
    • Příl. razítka (2023 – 2025)
    • Příl. razítka (2013 – 2022)
    • Příl. razítka (2003 – 2012)
    • Příl. razítka (1993 – 2002)
  • Příspěvky
  • Přehled štítků
  • Stav zpracování
  • Literatura
  • Hledáme
  • Napište nám
  • Kontakt

155 let pošty Vizovice

První příležitostná nálepka APOST po vzniku ČR se zrodila ve Vizovicích. Úvod Cenné nálepky z přepážkových počítačů APOST se stávají běžnou součástí našeho poštovního provozu; setkáváme se s nimi stále časteji i na zásilkách menších pošt. Jsou pochopitelně také předmětem…

Jiří Marko12.6.20168.6.2020 Příležitostné nálepky APOST Žádné komentáře
155 let pošty Vizovicečíst více

Ostatní informace přístupné na internetu

Ostatní informace najdete na níže uvedených odkazech: www.ceskaposta.cz www.olymp-sport.cz www.infofila.cz www.japhila.cz http://apost.voras.cz/clanek/apost-uvod Odkaz na přehled APOSTů dr. Gebauera http://home.karneval.cz/107613474/index.htm

Jiří Marko6.3.201623.4.2023 Literatura Žádné komentáře
Ostatní informace přístupné na internetučíst více

Poštovní věstník Ministerstva informatiky

Ministerstvo informatiky České republiky bylo v letech 2003–2007 ústředním orgánem státní správy pro informační technologie a poštovní služby. Poštovní věstník vydával odbor poštovních služeb Ministerstva informatiky se sídlem Havelkova 2, 130 00 Praha 3, tel.. 221 008 275 (sekretariát odboru),…

Jiří Marko6.3.20165.3.2024 Literatura Žádné komentáře
Poštovní věstník Ministerstva informatikyčíst více

KATALOGY – další dostupná literatura

Z další dostupné literatury byly použity tyto knihy. Česká republika – cenné nálepky APOST 1994-2005, POFIS 2005 Katalog příležitostných R-nálepek a cenných nálepek APOST používaných v Českých zemích, Miloslav Fencl, 2003 (příloha časopisu FILATELIE č. 7/2003) Katalog příležitostných R-nálepek ČR…

Jiří Marko24.2.201612.12.2021 Literatura Žádné komentáře
KATALOGY – další dostupná literaturačíst více

Přechod R-nálepek na čarový kód

Česká pošta nově zavádí ČÁROVÉ KÓDY i na všechny Doporučené zásilky (s výjimkou Doporučeného balíčku)

Jiří Marko29.11.201512.11.2023 Literatura, Příležitostné R-nálepky Žádné komentáře
Přechod R-nálepek na čarový kódčíst více

Způsoby tisku R-nálepek

R-nálepky (RN) se podle způsobu tisku rozdělují do několika skupin: a) přepážkový arch (R-nálepky oddělené zoubkováním) počet RN na archu – 50 ks (10 řad, 5 sloupců) – vydávány od roku 1946 b) kotouč (svitek) RN v počtu 500, 1000,…

Jiří Marko28.11.20151.1.2022 Literatura, Příležitostné R-nálepky Žádné komentáře
Způsoby tisku R-nálepekčíst více
3. stránka z celkem 3«123

Novinky / Vydané

  • Příležitostná razítka (2023 – 2025)
  • Příležitostné nálepky APOST
  • Příležitostné R-nálepky

Nejnovější příspěvky

  • Příležitostná razítka (2023 – 2025)
  • Přehled zpracování jednotlivých produktů
  • R-nálepky – typologie
  • Příležitostná razítka (1993 – 2002)
  • Příležitostná razítka (2003 – 2012)
  • Příležitostná razítka (2013 – 2022)
  • Příležitostné RN a CN končí

Rubriky

  • Literatura (9)
  • Obecné informace (2)
  • Příležitostná razítka (7)
  • Příležitostné nálepky APOST (4)
  • Příležitostné R-nálepky (4)
  • Vydaná (3)
  • Vydaná / V přípravě (3)
  • Zajímavosti (1)

Přístupy podle zemí

Flag Counter

od 23.12.2017

Nejnovější komentáře

  • František Beran: RN č. 39/2021
  • Julie Kukanová: RN č. 41/2021
  • Odpověď na námět Ing. Bedřicha Švehly "Inzerce": Příležitostné nálepky APOST
  • Inzerce: Příležitostné nálepky APOST
Návštěvy od 1.6.2017

Zablokovaný spam

Akismet zablokoval 297 spamů
Copyright © 2025 Nesbíráme jen známky …. Šablona Colorlib Vytvořeno ve WordPress
Specializujeme se ...
Spravovat Souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}